maandag 21 oktober 2013

Dag 9: maandag 21 okt-2013 Kissimmee

Dag 9: maandag 21 okt-2013

Ik ontwaak deze dag weer met een brede lach om een uur of negen… zo lekker geslapen, helemaal top!!

Ik duik het zwembad in en kom heerlijk bij onder het genot van een bakkie koffie, top hier! Zo lekker rustig hier, ik kan hier eindeloos van genieten. Nadat ik aangekleed ben ga ik op pad, ik moet namelijk vanmiddag thuis zijn omdat UPS een pakketje komt brengen. Dat kwam eerst vrijdagmiddag aan maar toen was ik er nog niet en er moest persoonlijk getekend worden. Dus komen ze vandaag in de middag weer, vanaf twee uur kan ik ze verwachten. Ik besluit eerst naar de Wal-Mart te gaan voor wat boodschappen en rij lekker binnendoor. Zie ik ineens UPS rijden, ik volg het busje en bij zijn volgende stop vraag ik of hij vanmiddag op Eagle Pointe moet zijn, hoezo? Nou ik was vrijdag niet thuis en ze komen vanmiddag voor een tweede keer. Hij vraagt mijn naam en adres en ik heb mazzel, hij is het die vanmiddag bij mij langskomt. Ik krijg mijn pakketje en teken voor ontvangst, top! Scheelt mij weer een middag binnen zitten. Ik rij door naar de Wal-Mart en doe daar mijn dingen, ik wil naar de Sun-Trust bank, hè?? Weg?? Krijg nou wat, ik ga het navragen en sinds een maand of drie is de Sun-trust bank uit de Wal-Mart verdwenen. Hmm… op naar Celebration dus, daar is er ook één. Waarom ze weg zijn kan mij niemand vertellen, het zal wel een bezuinigingsoperatie zijn geweest. Whats new? Ik rij even langs ons management bureau en bespreek de lopende zaken en wat ik nog deze week wil gedaan hebben zodat ons huisje weer er minimaal een half jaar tegen kan. We maken een schema en zorgen dat vrijdag alles gedaan is waardoor ik weer tevreden naar huis kan. Thuis aangekomen rommel ik nog wat rond het huis, ik zie dat mijn planten vol water staan, hmm, eens kijken hoe dat nu weer kan. Aha, er zit nog een dooie kikker in en die verstopt het gaatje waar het water normaal uit loopt.... Ik red nog een paar kleintjes en zet die buiten de poort uit, die vinden hun weg wel...


’s Avonds eet ik een broodje, ik heb geen zin om meer de deur uit te gaan, lekker even TV kijken en relaxen…. Tot morgen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten