maandag 21 oktober 2013

Dag 8: zondag 20 okt-2013 Kissimmee

Dag 8: zondag 20 okt-2013

De familie slaapt lekker uit, valt mij mee dat ze geen stress hebben om te vertrekken. Dat zie ik wel eens anders. Ze staan rustig op, pakken hun koffers en moeten nog een en ander verdelen zodat beide koffers precies aan de 23 kg. per stuk zitten, op zich wel netjes omdat ze ook nog een kleintje bij hun hebben die geen koffer mee mag nemen. Dus 2x23 kg en daar moeten ze het mee doen.
Mick eet nog even een heerlijk danoontje.... wat een prachtig kereltje is het toch!

Alles zit erin en ze gaan rond 10:30 naar het vliegveld toe, hun vlucht is kwart voor twee dus zijn ze mooi op tijd. Ik krijg een berichtje dat alles voorspoedig is verlopen en ga zelf onder de douche want dat was er nog niet van gekomen. Vervolgens stap ik in de auto en ga op pad om een en ander te doen. Voordeel is dat hier alles open is op zondag dus je kun je hart ophalen hier. Ik probeer nog even mijn vriend te bellen, maar krijg de voicemail, morgen maar weer proberen. Ik eet ’s avonds een pizza en ga lekker op tijd mijn bedje in. Morgen weer een dag!! Welterusten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten