vrijdag 25 oktober 2013

Dag 13: vrijdag 25 okt-2013 Een dagje relaxen!

Dag 13: vrijdag 25 okt-2013 Een dagje relaxen!

Het is 9:00 uur dat ik wakker word. Wat een heerlijkheid om eens lekker te blijven liggen. Ik duik in het zwembad en denk, oeps, dat is wel erg koud!! De poolheat hebben we afgelopen dagen uitgezet omdat hij raar deed, zomaar 90F en dan weer 104F (dat is warmer dan een jacuzzi) Ik heb besloten om een nieuw display en printplaten te bestellen want dit werkt niet op afstand. Het moet het goed doen en onze gasten moeten er geen last van hebben. Als het goed is komen vandaag de onderdelen binnen en kan de poolheat weer aan! Nu is het even behelpen… Brrrr….maar dat komt omdat ik ruim 30’C lekkerder vind. Na het zwemritueel duik ik toch ff onder de warme douche door en kleed mij aan.

Vandaag wil ik nog een paar dingen doen, nieuwe planten in de bakken voor de garage, nieuwe handdoeken kopen, zelf even bij Perry Ellis kijken of er nog wat leuke kleding is en eigenlijk wil ik wel ff lekker relaxen in de zon. Al met al heb ik nog niet één keer lekker in het zonnetje gezeten. Ik start met een bezoekje aan Billy Boys omdat Inge graag naar de Mickey's Very Merry Christmas Party wil en naar een Disney Waterpark. Nou dat wordt dan kiezen voor de dames uit Blizzard Beach of Typhoon Lagoon, ik hoor het wel wat de keuze is geworden over een maandje. Ik koop de kaarten en krijg Billy zijn mobiele nummer voor Inge voor het geval ze nog ergens anders naar toe wil. Hij heeft tegen die tijd nog wel wat promotiekaartjes. Daar is het nu te vroeg voor, maar omdat ze de show niet willen missen kies ik het zekere voor het onzekere! Die paar dollar extra op zo’n reis maakt ook niet meer uit…. En zeg zelf, die kaarten zijn toch enig om te hebben!

Vervolgens rij ik naar de Home Depot om wat planten te kopen voor in de bakken voor de garage en voor op het pooldeck. Ik haal een paar mooie planten, al zeg ik het zelf en zet ze in de kofferbak. Ik rij nog even langs de bank om wat dollars op de rekening te storten en ga voldaan naar huis. Onderweg bedenk ik mij dat ik meteen wel even langs het managementbureau kan rijden om te vragen hoe laat Mike de poolheat komt maken. Ik blijf weer een uurtje hangen en zitten gezellig te kletsen maar wil nu echt ff in de zon zitten, Mike komt tussen 3 en 4 uur, oké! Ik rij snel naar huis, zet de planten in de bakken en eet een broodje, het is inmiddels al twee uur. Ik ga lekker in het zonnetje op het pooldeck zitten en geniet van alle rust om mij heen… ultiem genot aan je eigen zwembadje!

Zo lekker zelfs dat ik heerlijk weg dommel en niet eens merk dat Mike al is begonnen met het demonteren van de oude printplaat en het display! Ik hoor ineens wat rommelen om de hoek en kijk wat daar is. Pas toen had ik in de gaten dat Mike al aan het klussen was, ja je lag zo lekker in het zonnetje, wilde je niet storen!


Hij vervangt het hele spulletje en we gaan de poolheat testen, Yes! Hij doet het!! Heerlijk, kost een beetje maar dan heb je ook wel weer wat. Nadat Mike weg is App ik nog wat met mijn collega in Canada die weer het hele weekend de klos is omdat er wat dingen niet gegaan zijn zoals ze hadden moeten gaan. Op zich baal ik dat ik hem nu niet even kan helpen, vele handen maken licht werk, maar dinsdag ben ik weer van de partij.
Ik besluit nog even wat binnen te doen en ga ’s avonds even shoppen, ik ben nog niet in één Outlet geweest om te winkelen dus dat wordt hoog tijd. Op naar de Primium Outlet!!


Vol verbazing kijk ik naar de prijzen van een paar schoenen, hè die heb ik vorig jaar voor $30,- gekocht en nu zijn ze het dubbele? En meer van dat soort rare prijsverschillen. De outlets zijn niet de outlets die we een paar jaar geleden kende. Wat een verschillen. Ik slaag nog wel even bij Perry Ellis, mijn favoriete winkel qua kleding en luchtjes.

Na de outlet ga ik naar de Wal-Mart om daar nog even wat handdoeken te kopen, ik moet nog een zak potgrond hebben en nog wat andere kleine dingen. Ik zoek naar wat dingen van mijn bestellijstje uit NL maar dat kan ik niet vinden, daar gaan we maar eens mee stoppen, ik loop elke keer als ik hier ben voor jan en alleman uren te struinen en het kost veel tijd….Oh op het laatste moment zie ik nog een handig tijdschriftenhouder staan waar ik mooi dat pak papier in kan zetten wat naast de printer ligt.

Voordat het papier als tekenpapier gebruikt wordt. Dan wil je wat printen en grijp je mis. Al met al is het middernacht geworden en schrijf ik dit blog waarna ik lekker ga slapen, morgenochtend moet ik nog wat kleine klusjes doen, daarna gaat de schoonmaakster aan de slag. Ik ga dan naar het vliegveld om mijn collega op te halen die hier drie weken gaat genieten van alle mooie dingen!

Welterusten!!

5 opmerkingen:

  1. Goed bezig! Ziet er allemaal weer top uit!
    Veel plezier nog, gr Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is dan toch weer een vrij drukke dag geworden, maar het ziet er prachtig uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je bent een druk baasje :) maar wel helemaal top gedaan weer allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen