maandag 21 oktober 2013

Dag 7: zaterdag 19 okt-2013 Kissimmee

Dag 7: zaterdag 19 okt-2013 thuis in Kissimmee….

Ik word om 8:30 uur wakker en mijn familie is al wakker. Mijn neefje Mick denkt, hé die heb ik vaker gezien, maar niet hier, je ziet hem denken. Ik maak samen met hem een leuke treinbaan van Duplo en hij gaan heerlijk met zijn treintjes spelen, wat een heerlijk ventje is dit zeg! We praten wat bij over de belevenissen hier en ik ga mij even aankleden. Eerst naar de Wal-Mart om mijn bestelling op te halen. Maar daar kwam toch wat tussen, mijn nicht (moeder van neef) wilde face-timen. Nou dat kan, we zitten bijna een uur op facetime en praten wat heen en weer. Mick heeft weinig oog voor opa en oma, die is lekker met zijn Duplo trein aan het spelen. Die Duplo trein is van onze eigen kinderen geweest en doet nog steeds dienst, alleen nu hier in ons huisje voor onze huurders. Nadat we de klaar zijn met whats-appen ga ik toch maar eerst mijn bestelling ophalen, op zaterdag kun je niet de hele dag terecht en op zondag is de online-bestellingen-afhaal-balie gesloten.

Bij terugkomst zijn mijn familieleden op pad gegaan, die gingen nog even shoppen. Heerlijk toch? Ik kijk even rond wat ik allemaal hier moet opknappen en maak een lijstje van dingen die ik de komende dagen moet doen. De kussens op het pooldeck, de kooi om het zwembad moet even met de hoge druk gedaan worden. De vloerbedekking moet een reinigingsbeurt hebben, de plavuizen zijn vies, tenminste de voegen, dus die moeten een schrob beurt hebben, maar daar is gelukkig een machine voor! Een lampenkap hangt scheef, buiten moeten er even nieuwe planten in de bakken, ach en nog wat meer kleine dingen. Valt mee…. Ik ga nog even op pad en haal al wat dingetjes voor morgen als de familie weer weggaat. Die konden met hun extra dagje zoveel besparen op hun vliegtickets dat ze zondag teruggaan i.p.v. zaterdag dat ze gezellig nog een dagje blijven, plek zat zou ik zo zeggen!

We gaan ’s avonds lekker uit eten bij de Cheescake Factory, het is erg druk op het parkeerterrein dus kiezen we voor gemak, Valet Parking! Voor $7,00 wordt onze auto weggezet en opgehaald zodat we voor de deur uit kunnen stappen. We gaan naar binnen melden ons en krijgen te horen dat we over 50 minuten aan de beurt zijn, prima! We gaan lekker shoppen en lopen via Apple en VS door de Mall of Millenia, wat een heerlijke luxe mall is dit toch, I love it! Na een drie kwartier zijn we weer terug en wachten totdat onze wekker gaat trillen. Yes… het is zover! Ik ga mij melden bij de balie en krijg een tafel voor vier, een lekker plekkie! Mick gaat naast zijn vader zitten zodat Inge ook eens rustig kan eten, haha hier heeft hij even niet van terug! Normaal is moeder altijd de klos, nu niet dus! We bestellen allemaal een goede steak welke ons prima smaakt.


Ik neem samen met Inge nog een toetje en besluiten dat thuis op te eten, nu ploffen we bijna. Als er lezers zijn die het niet meer snappen, Inge is mijn vrouw, maar ook de naam van mijn nicht... en mijn Inge is dus thuis en de Inge die hier is is dus mijn nicht. Wel handig al die Inge’s, kun je je ook niet vergissen (LOL) Bij thuiskomst gaan Inge en ik nog even lekker aan de koffie/thee met Cheesecake! Heerlijk!! Daarna gaat een ieder lekker slapen en gaan ze morgen inpakken en naar huis, jammer!! Welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten